Good painting is like good cooking; it can be tasted, but not explained.

Woopwoop! Fortfarande dåliga tider, men solen skiner på dagarna så det är bara att ignorera. Var och hälsade på på min praktikplats idag, kändes riktigt bra när min handledare visade mig runt. Jag ska ju vara på Clarion Hotel Stockholm, i köket. Det ska bli jätteroligt att lära mig massa nytt. Dom har ett sushi kök, ett storkök och ett konditori. Dessutom har dom flera matsalar som sammanlagt tar mer personer än jag kan räkna! Längtar verkligen till på måndag, när jag börjar där. Fram tills 1a Juni, kommer bli jätteroligt!



Då jag inte har någon bild som 100% passar till, så tänker jag visa upp min matlagningsbibel. Bonniers kokbok, ett måste! Dessutom fick jag den signerad för ett tag sen. Glad tjej! :D Det visar sig att Birgid Hemberg brukar äta lunch på min pappas hotell. Sån tur man kan ha! :)




iPhone-kvalité ;)

Kommentarer
Postat av: Ann

VA COOLT! du får berätta imorgon allt!

2012-03-22 @ 23:00:50
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0