Lunchdate med mig själv~

Körde en liten lunchdate med mig själv idag, hemma i min ensamhet. Kyckling, bulgur och en liten "sallad" på vad som fanns hemma.
Men det fanns faktiskt en anledning till valet av mat. I skolan brukar jag i nio fall av tio (just nu) välja att äta en kyckling, fetaost och bulgursallad. Men just denna combo gör dom endast två av inför varje dag, och när jag ska gå och äta vill jag inte behöva vänta på maten, så jag orkar inte säga åt dom att göra en. Så jag får alltid ta en med pasta istället för bulgur. Mindre gott.
Så nu tog jag tillfället i akt och gjorde en kykling och bulgurtallrik á la mig. Eftersom det är hemmalunch som gäller fem dagar i veckan så kan jag ju faktiskt få vilken sallad jag vill. Superbra! Dessutom såg det mycket godare ut när jag gjorde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0