I can't say I don't get nervous, but I really kind of enjoy performing now.

Första praktikdagen avklarad. Gud vad skönt det känns att den är över. Imorse när jag skulle åka dit satt jag och nästan grät för jag var så nervös. Sen så var det ju min första dag så jag fick fråga mycket och så, jag kände mig väldigt osäker på det mesta. Men åh, det gick så bra och det var så roligt. Och alla var jättesnälla och hjälpsamma. Det ska verkligen bli roligt att vara där fram tills sommaren.

Nu ska jag ta mig en kopp te och koppla av lite, sedan sov tidigt. Upp med tuppen imorgon! :)



Lägger upp en bild från när jag precis skulle byta om och gå hem. Jag ser ju lagom trött ut efter 8 timmar i kondiset, och så. Men ibland måste man bjuda på sig själv! Snygga kläder va? :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0