Tv-inspelning.



Hejhopp!
Efter skolan idag ska jag gå på en tv-inspelning med min mormor. Tyckte det var lite gulligt att göra något med henne. Vi ägnar alldeles för lite tid med våra familjer idag, tycker jag. Det ska iallafall bli jätteroligt. Men det kommer nog kännas lite konstigt, att inte vara en del av teamet. Jag är ju van vid att jobba med tv-inspelningar i tv-studion i skolan. Men det ska bli roligt att se det från publikens perspektiv.
Lägger upp lite bilder och berättar mer om det när jag kommer hem.
Jag har dessutom filmlektion på morgonen. Vi hade inspelning igår, och blev helt klara, så idag ska vi mata in materialet i dator och börja redigera ihop allt. Hoppas till gud att det blir bra, man vill ju ha så bra betyg som möjligt :)
Haha, det märks verkligen att jag är en mediamänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0