Nattzoo

Så, nu är vi tillbaka efter nattzoot, och klockan är kvart över elva. Och ja, ddet var lika jäkla coolt som jag kom ihåg det. Nästan coolare. Men det är lite synd att det är på natten, bilderna blir inte så bra då man inte får ha blixt. Men det är ju det enda nattzoot som finns, så. Det är värt det. Jag lyckades få till några, tror jag.
Nu ska jag göra en kopp te, och se om den en halv centimeter långa kackerlackan i badrummet är borta. Fan vad snabb den var asså!


Flugande hundar. Såg ut som lurviga fladdermöss. Dom lever fritt i Borneo och Malaysia, nu blir jag nervös. Hehehe..






En texas longhorn, man fick typ ingen skärpa och slutar tiden hade problem. Men bilden blev najsprajs, och man ser ju hur dom ser ut. Minns att det var typ fullt av såna i Texas, asnajsprajs.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gillar den långhornade kossan ;)

2010-06-22 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0