RIP min usbsladd

Jättekul, va? Vi åkte till Sentosa Island, och chinatown, när vi kom hem var min usbsladd borta :(
Så det blir inga bilder idag. Laddar upp dom när jag har köpt en ny, typ ikväll eller imorgon.
Imorgon åker vi från Singapore till Borneo. Är osäker på om vi har inter nät där. Får hoppas på det.

Fick mig en mening eller två med pluttisen iallafall, nu känns det nästan helt okej.
Har ju receptionspojken. HAHAHA.

Har kommit på att Hong Kong skulle duga också, Woo liksom. Singapore eller Hong Kong. Det är nog lite billigare att bo i Hong Kong eftersom att själva ytan är större, och så finns det flera områden, här finnsdet ju bara i stort sett ett. Aja, vi får se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0