03.08.11

Tog en skön promenad till sickla för någon timme sedan, såå skönt. Mötte upp älskling som gick hem tidigt från jobbet, stackars mår inte bra :( Och nu har vi sovit i några timmar, Fino kommer nog sov några till. Skulle egentligen åkt in till stan och köpt thainudlar till min älskling, men sen kom jag på att han snart flyttar tillbaks.. Kommer sakna honom.. Här kommer lite mer bilder från helgen iallafall, nu ska jag titta på Gossip Girl :)




Jag älskar den här tunneln, det är så mysigt ljus. Och så är den hur lång som helst. Upptäckte hur mysig den är för någon vecka sen när jag och älskling tog en promenad och hamnade lite fel, hihi. Men ibland kan fel leda till något bra :)






Kommentarer
Postat av: william

vilken lång;D

Fin header:D

2011-08-03 @ 16:00:11
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Jättefina bilder! Mysig tunnel, vart ligger den? :)

2011-08-03 @ 16:39:30
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0