2NE1 - FOLLOW ME (날 따라해봐요)

Här ska ni få se en av mina favoritvideos, med ett av mina favoritband, 2NE1.
Jag älskar videon, och låten.  Den har så skönt flow. Men videon är något alldeles extra. Jag önskar att jag också kunde sjuga, dansa och var sådär snygg, då skulle jag lätt bli känd för de.
Och nu vet ni lite mer om mig, att jag nästan enbart lyssnar på koreansk pop. Jag älskar språket, stilen på musiken, kläderna, danserna, människorna, allt. Och någon dag ska jag lära mig koreanska, så fantastiskt språk.
Och så skulle jag såå gärna vilja åka till Seoul och gå på alla mina idolers konserter, viljen drömupplevelse alltså.


Kommentarer
Postat av: Chino

babbbyyyy dom är inte snygga NÅNSTANS. ingen av dom. du är snyggaste det vet du:D mycket.



Dom är fula...

2011-08-01 @ 15:02:05
Postat av: Bella

Älskar verkligen 2NE1!!!

Ska tipsa om din blogg i min!



xoxo

Bella

2011-08-01 @ 15:22:00
URL: http://blondinbella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0