ARiiSE~

Tipsar om ett super band. Blir glad i hela kroppen av deras musik. Som ni vet sen innan så är jag mest inne på koreansk pop, men mitt musikintresse är större än så. Om man fokuserar på detljerna kan vilken musikgenre som helst bli helt underbar för öronen. Det här bandet hitade jag när jag kollade in på min förra musiklärares facebook. Då fick jag veta att han gått några steg längre i sin karriär. Den svarta killen i video, Zoro (Zolile Matikinca), är den läraren. Jag kommer ihåg att det var den bästa musikläraren jag har haft. Alla andra ger en en låt att spela på gitarr sen är man klar. Den här killen tog med bongotrummor och sköna låtar (inte samma gamla vanliga). Så lyssna på dom, för dom är faktiskt bra. Det är en riktig Happy song :)
Dessutom fyller Zoro år idag, så grattis :)





Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Tack! Det ska jag! :D

2011-08-12 @ 14:44:04
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jättebra springmusik detdär! ;)

2011-08-12 @ 20:02:03
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0