blogfreeday~

Har haft en blogg-fri dag, och varit väldigt upptagen. Vaknade precis innan vi skulle åka till Strösselby (Hässelby) för födelsedagsfika för min kusin Viktor. Han fyller år dagen efter mig, men han flyttar till Luleå eller Umeå nu i början av veckan för att plugga. Känns ju ganska konsigt, lilla Viktor ska flytta hemifrån. Paniik!!! 
Imorgon ska jag till panduro och shoppa loss lite, jag och Ann ska göra drömfångare som halsband. Sånna här. Så ska köpa lite mer material och så. Och så ska jag baka muffins igen, för jag och min Fino ska till mormor på måndag :)
 

Bild från hemma hos mormor, älskar hur hemtrevligt det ser ut :)


Kommentarer
Postat av: Ann

det är ju fet likt som hemma hos dig spisen står ju på samma ställe! :D

2011-08-14 @ 22:17:14
URL: http://annfurback.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0