Första dagen i sista sommarmånaden~

Är jag den enda som är helt överlycklig över att det är Augusti idag och att löven redan börjar skifta färg? Det är det jag älskar mest med att bo i Sverige, att ha olika årstider. Jag kommer sakna färgglada löv, snö och första blommorna när jag bor i Bangkok om några år. Fast det kan man ju leva med. Haha.
Men jag älskar hösten, det är precis lagom skönt i luften, alla löv ändrar färg, man får ha mysiga stora koftor och jag kan börja dricka te när jag är påväg till skolan igen.
Och sen så fyller jag ju år i Augusti, så det är inte så konstigt att det är en av mina två fvoritmånader ;) December är den andra, för jag älskar vinter och jul. Snö, mörker, varma kläder, varm choklad, julafton.Gud vad jag längtar, jag älskar stämningen på julen.








Kommentarer
Postat av: Chino

Va snygg du är älskling:)

2011-08-01 @ 13:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0