Haircolor.

Eftersom att hösten närmar sig, och jag verkligen har tröttnat på min naturliga hårfärg, så funderar jag på att färga håret. Som en fräsh ny start. Har funderat länge och seriöst på detta, då jag inte vill vara med om någon hårfärgskatastrof. Rött, mörk brunt, ljus brunt, svart. Eller bara en blandning av alla? Jag kan verkligen inte bestämma mig. Tror det lutar åt rödaktigt, för att se ut som ett höstlöv :) Och senare tror jag att jag satsar på mörk brunt. För jag är inte säker att jag skulle kunna ha svart, kanske bara ser vit ut? Det vill jag ju inte. Vill ha en hårfärg som jag passar i och som är mysig. Rött tror jag att det blir.

Har några olika nyanser, skulle uppskatta hjälp med vilken som skulle passa mig bäst, eller om jag skulle passa i rött över huvud taget, hihi. Har som sagt ingen aning :)
Själv gillar jag 2, tror jag. Den ser så skön ut, och skulle verkligen passa stora mysiga koftor och höstlöv ^^

Eller borde jag ha kvar mitt naturliga, trots allt så skiftar det ju färg väldigt mycket under året. Kanske bara borde lägga in lite nyanser i det jag har? Vill som sagt inte ha någon katastrof och behöva gå med en påse på huvet :)

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0