I'm still living in the world of cups n' cakes~


Sitter och äter jättemysig frukost innan skolan börjar och tittar på Jims värld. Har projekt och företagande, Historia A och Filosofi A idag. Lyckades ta mig in i historiagruppen även om jag är en vecka sen. Känns sååå bra. 100p extra och en håltimme mindre, hihi.
Som ni vet har jag aldrig riktigt varit en frukostmänniska, men sedan jag började läsa den här bloggen, har jag blivit riktigt inspirerad att äta stora och mysiga frukostar. Det är så underskattat :) 
Vill också påminna er om att rösta på min bild i veckans tävling hos tvspelsweb. Ni gör såhär: Logga in på facebook, gå till sidan Tvspelsweb och gilla den sidan. Sedan klickar ni på "finalister vecka 35" där det är massa gula bilder (på loggen) och så går ni till min bild och röstar :) Skulle bli jätteglad om jag mot all förmodan skulle vinna :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken smarrig cupcake! Det är den bilden som du vävlar med va?



Sv: Åh, tack för din fina kommentar! Den gjorde mig helt varm :D ^^

2011-08-26 @ 08:53:12
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0