iPh-one

Lever just nu utan min iPhone, känns inte så jättebra. Men ska laga den när jag har råd. Saknar att kunna lyssna på musik i mobilen, och kolla runt på internet. Har jag blivit beroende..? Tror inte riktigt det, men jag saknar den.. Här kommer lite bilder från en dag i våras, när jag nyss hade lagat den förra gången. Nu kanske det låter som att jag inte tar han om min lilla bebis, men det gör jag. Jag lovar.





Det var samma dag som jag och Ann fotade nere vid kyrkogården jag bor vid, hihi. Kändes lite konstigt, men det var så fint med alla blommor och så. Kanske blir nya bilder där nästa sommar ;>

 


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Gud vilka söta bilder på dig :)

2011-08-04 @ 21:21:29
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0