Moneymaker, moneyshaker.

Mysig dag idag, älskar mina tisdagar, älskar att sluta 12. Pratade lite med min mentor om min framtid och så, om jag ska gå kvar där jag går m.m. Kom fram till att jag ska läsa utökat med några kurser så jag har större möjligheter sen, då jag förmodligen inte kommer att jobba inom tv. Fick även brev från PBK Outsourcing. Nu på torsdag får jag min lön från min tid på Mastiff. Känns okej att det flyger in 2000 spänn bara sådär, hihi.
Och så har jag nog hittat en APU-plats med en layout designer på en stor tidning, men vi får se hur det blir med det. Men alltid bra med möjligheter :)
Har fotat en kortis med Ann idag, och tittat lite på Beverly Hills. Här kommern några av bilderna. Blev jättenöjd :)



Kommentarer
Postat av: saga

du ska väll inte sluta pussi???????????? ps. söta bilder<3

2011-08-23 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0