No ordinary day~

Dagen börjar med att min Fino kommer in och ger mig frukost på sängen, bestående av hembakat bröd med kalkon och te och en muffins med ljus i :D Hur glad blir man inte då? Bästa sättet att starta en dag på. Åkte till skolan, hade en kort tv-lektion sen en kort svenska-lektion. Kom hem igen och möttes av rosor, hur många som helst. Jag älskar nämligen mörkröda rosor. Och chokladaskar. Jag är så traditionell att blommor och choklad smälter mitt hjärta. Sedan åt vi tårta med mamma och pappa och öppnade lite presenter. Sedan gick vi till sickla och åt yakiniku (favorit) och såg The Rise Of The Planet Of The Apes. Det var såååååååååååååååååååå bra! Det finns inte tillräckligt många å i världen för att förklara det. Den kommer lätt att bli utsedd till årets film. Jag grät från början till slut. Den var så olycklig och lycklig och fin. Och hade en riktigt bra handling och historia.
Kort (eller?) och gott hela dagen. Och så är jag nu ett år äldre, eller en dag äldre, hur man nu än vill se det.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0