Panduro~


Såhär såg det ut sist jag bakade muffins.

Har varit och reashoppat på Panduro idag, lite grejer inför drömfångar halsbanden som jag och Ann ska göra på onsdag. Dom hade grym rea på pärlor, 5kr för en förpackning. Så köpte på mig några stycken. Och jättefina fjädrar, så tänkte kanske göra något annat med dom också. Sen tittade vi på mobiler, älskling ska ju köpa en ny nu i veckan. Det lutar mot en Samsung Galaxy Ace, någon som kan rekomendera den? :)
Nu ska vi vila lite en stund, sen ska jag ge mig på att baka muffins idag igen. Ska ju till mormor imorgon, och det har blivit lite som en tradition att ta med muffins hem till henne :)




Går nog tillbaka hit inom de närmaste dagarna och köper på mig lite mer nu när det är så billigt, hihi. Det är tur att det är nära :)


Kommentarer
Postat av: Ann

wooow så finfina saker du köpte! Älskar rea på panduuuro!

2011-08-14 @ 22:16:09
URL: http://annfurback.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0