Puppies~

Har nyss kommit hem från mormor och hundarna. Är helt galet trött, skulle aldrig orka ha hund även om jag väldigt gärna vill. Min kropp är inte direkt full av energi just nu, så.. Hade iallafall jättetrevligt, och älskar ju att vara med dom små sötnosarna. Skulle ha gått på bio med Ann, men då biljetterna tog slut innan vi hann köpa så blev det inget. Nu sitter jag istället här med en skål ramen och tänkte ge 90210 (de nya!!) en chans. Iallafall för ett avsnitt. Tro jag kommer ångra mig direkt. Som ni vet är 90210 (från 90 talet) min absoluta favoritserie. Kan sitta och sträckkolla på hela serien, tröttnar aldrig. Älskar den. Hihi.


Jolly, 2 årig King Charles Spaniel. Min lilla älsklling.


Penny, 4/5 månader, King Charles Spaniel. JÄTTESÖTTT!!!
Då hon fortfarande är valp sitter hon väldigt sällan still, så det är svårt att få en bra bild på henne :)


Kommentarer
Postat av: Ann

OOOOOOOOOOOOH så sööta! omg

2011-08-09 @ 23:37:43
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Helene Fredlund

Älskar det här lilla yrvädret

2011-08-12 @ 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0