Redecorating~

Har nyss möblerat om hela mitt rum, helt själv, känns ganska bra. Och det blev mycket ljusare och känns större. Ska bara finslipa och försöka få plats med allt som nu fått en ny plats. Efter allt bärande av byråer och sängar och allt man kan tänka sig, så är jag nu i stort behov av en massage. Självklart är Fino inte här när han behövs :( Nu längtar jag riktigt mycket tillbaka till Thailand. 1 timme massage för 100 kr. Helt okej.
Det värsta med att möblera om, och städa, är att jag aldrig kommer ihåg vart jag har lagt allt viktigt.


Nu ser det ut som det gjorde i början. Tycker detta passar mycket bättre på hösten/vinter, då det är mycket mysigare. Älskar när sängen står i hörnet, för då får man inte solen i ögonen klockan 5 på morgonen heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0