Reflexskärm

Nu ska jag tipsa er om en ny typ av reflexskärm, jag har aldrig ens tänkt tanken men oj vad smart det är. Det är ett hål mitt i skärmen och så trär man på den på objektivet. Hur smart är inte det? Så man slipper stå och hålla i det, menar jag. Det kan vara en av de svåraste sakera, hålla reflexskärmen helt rätt och fota samtidigt. Ska lätt köpa en sån när jag har pengar. Önskar nästan att det var jag som kom på det..
Och till er som inte riktigt håller koll på sånthär; reflexskärm används för att ge jämnare och konstant ljus. Jag brukar använda den när jag ska ta porträtt eller ta vanliga närbilder.

(klicka på bilden för att komma till hemsidan som säljer dom)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0