Second day in school~

Andra dagen i skolan idag då. Började med Projekt och företagande, kan vara en kurs som kommer ge mig väldigt mycket - då jag själv tänkte starta eget efter skolan. Sen åkte jag hem till Fino för att spendera den sista timmen tillsammans, sne åkte jag tillbaks till skolan och hade filosofi. Fino flyttar ju tillbaka till Nyköping idag, det kommer bli riktigt tomt här hemma utan honom. Och första lektionen i filosofi ska vi inte ens prata om.
Nu ska jag fortsätta på min stora drömfångare, åka och handla, och baka massor med muffins för imorgon är det födelsedagsfika för mig. Hihi. Hoppas ni har haft en bra dag, och att ni kan ursäkta den dåliga uppdateringen nu när skolan är igång igen. Men känner att jag verkligen måste ligga i och kämpa i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0