ShippingShopping~

Har varit i Nacka Forum ungefär hela dagen. Fikat, kollat i affärer och snackat skit. Saga kom förbi i några timmar också, och snackade skit och åt världens godaste glass. Gud vad gott det var! Och Fino köpte en ny mobil som han sitter och leker med hela tiden, en Samsung Galaxy Ace. Sedan ökpte han lite presenter till mig, jag fyller ju år om två dagar, sedan köpte jag lite saker. Gick in på Panduro bara någon timme innan dom tog bort rea-sakerna. Köpte på mig typ 10 paket roliga kurvert i olika färger och former. Ett 5-pack kostade 10 kr, helt galna priser :)

Lite bilder från idag


Fika nummer 1 på Barista, ischai <3


Världens godaste mat, Yakiniku~




Kommentarer
Postat av: saga

mysit de va o träffas=) pusssssssssss

2011-08-16 @ 22:00:55
URL: http://sagaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0