Stört eller vad?

Satt på lektionen innan och leta diskriminerande reklam och hittade detta. Jag kan säga er, jag som vuxit upp i Oxie, att fan vad jag skäms över att vara därifrån. Det är helt sjukt hur folk kan göra sådan här reklam? Läraren sa att den måste vara minst 10 år gammal (då man inte får använda så vulgärt språk nu för tiden), men ändå. Hur fan kan folk skriva något sånt här. "Undvik oskyddat samlag med negrer som bär dödligt AIDS".
Det är pinsamt på riktigt. Jag skäms över att vara från ett ställe där folk går runt och tycker såhär. Visst får folk tycka vad de vill, men där går gränsen alltså. Speciellt i ett område för invandringen är mer än 50% av alla invånarna. Det är helt sjukt och ofattbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0