Sunday evning~~




Söndag kväll igen. Sitter här med ett berg av clementiner och tittar på One Three Hill. Min Fino har nyss åkt, jag har städat rummet och allt är bara helt klart inför ännu en hektisk vecka. Efter mina favorit tanter ska jag sätta mig och läsa lite historia och komma ikapp lite. Jag valde ju till Historia A efteråt, så jag missade när de gick igenom Forntiden så ska fixa de :)
Vaknade mitt i natten idag av världens åska, hela huset skakade. då kände jag "jjaaaa äntligen regn och höööst!!!" sedan på morgonen var det srålande sol. Snacka om besviken :(
Är även riktigt besviken att jag inte vann förra veckans fototävling. Men jag är inte ett dugg förvånad att den tjejen som vann faktiskt vann. Grymt snygg bild!
Nu kom pappa hem med glass till mig. Min favorit, marängswiss. Sååå glad. Så nu ska jag mumsa och mysa. Hoppas ni har en mysig kväll också :)


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-28 @ 21:20:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0