Suprise~

Vaknade till två jättemysiga överraskningar. Min älskling kommer idag istället för på söndag och min mamma har nyss beställt en snabbplatta till mitt stativ :D Kan bli en jättebra dag? JA! :D Nu behöver jag inte köpa ett helt nytt stativ, gud vad skönt. Och så får jag titta på Smallville med min älskling istället för själv idag :D
Dessutom ska jag förmodligen fika med Saga sen, men jag känner henne tillräckligt bra för att veta att det kommer att ta ytterligare några timmar innan vi träffas. Haha.
Hoppas er dag blir lika bra som min :)


Kommentarer
Postat av: Helene Fredlund

Skönt att du fick en bra start på dagen, jag hoppas att den fortsätter likadant!

2011-08-12 @ 12:33:38
Postat av: Anonym

2011-08-12 @ 12:34:21
Postat av: Helene Fredlund

Skönta tt du fick en bra start på dagen, jag hoppas att den fortsätter likadant!

2011-08-12 @ 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0