Taeby~

Hemma från Ann i Täby nu, helt slut. Och tjockmätt. Vi har haft trevligt, skulle gentligen ha Beverly Hills-kväll, men glömde dom hemma så vi fick se på vänner istället. Det funkar också. Gjorde egen Oreo-glass (som smakade skit enligt mig) och åt gurka och dipp som vanligt. Mysmys. Fixade även runt på våra bloggar, hihi nördar. Vi spelade även några spel, ett var helt stört och man skulle göra olika saker efter olika ljud, fattade ingenting.
Men det är skönt att vara hemma nu, i min egen säng. Ska dricka te och kolla på Gossip Girl, och ringa min älskling.


Hemma hos Ann i det gula radhusområdet ;)




Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Din blogg är riktigt bra och följer dig på bloglovin om jag inte redan sagt det? Hoppas att du följer mig men om inte får du gärna lägga till mig.. Kram <3

2011-08-11 @ 16:48:41
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0