Things I Want #1

Ny kategori, i grund och botten endast för att hjälpa min älskling att bestämma en födelsedagspresent till mig. Jag fyller ju år om 16 dagar, hihi. Men sedan kommer jag säkert att fortsätta använda den här kategorin för att lägga upp olika saker jag vill ha, eller någon gång kommer att köpa.

#1

En till polaroidkamera, denna gången en wide. Jag har ju en som ger bilder i samma format som ett bankkort. Men det skulle vara en kul omväxling med en kamera som ger större bilder också. Sedan önskar jag mig ju såklart mer film till den kameran jag har, hihi.
(Klicka på bilden för att komma till hemsidan som jag köper en stor del av mina roliga kamera saker ifrån)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0