Things I Want #4

#4

Ett nytt stativ, gärna samma som jag har, ett GIOTTOS VT 809. Jag tappade nämligen den lilla plattan när vi var i Thailand i början av sommaren, så nu har jag inget stativ som går att använda. Och så älskar jag det stativet jag har. Stadigt, enkelt att fälla ut, blir hur högt som helst typ. Synd bara att jag ännu inte hittat någon stativäska som passar det stativet. När jag köpte mitt på fotomässan så fick jag inte med någon väska. Letar fortfarande efter en.
Har bara hittat en hemsida som säljer just den modellen, men vet inte riktigt om det är en bra sida eller inte. Någon som har använt sig av nybrofoto.se som kan säga om den är att lita på? Skulle verkligen uppskattas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0