Today~

Haft en helt vanlig skoldag, förutom att jag somnade direkt när jag kom hem vid fyra och sov till klockan halv nio. Kände att jag behövde få sova ut. Är fortfarande riktigt trött och har inte sovit ordentligt på flera dagar. Men som sagt var i skolan idag, hade först Mediekommunikation A och läraren verkar ju helt okej. Första jag tänkte när jag såg han var "fan han ser ut som en politiker" men han var jättesnäll och skön. Gick hem i någon timme på dan, mitt schema tillåter ju det, sedan hade jag Naturkunskap A. Kändes lite segt men det blir säkert roligt, jag tycker ju trots allt om sådant.
Dessutom älskade jag vädret idag, Sverige börjar äntligen gå mot höst. Så firade med en riktigt mysig outfit.



Kommentarer
Postat av: Lina - krafla

Åh, du är ju bara för söt!

2011-08-27 @ 00:59:54
URL: http://krafla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0