X-mas feelings with SHINee~

Som ni redan har förstått älskar jag hösten och vintern. Så nu, i mitten av Augusti, sitter jag och äter frukost med julstämning. Lyssnar på julmusik och kollar vinterkläder- måste ju vara förberädd. Man vet ju aldrig hur tidigt snön kommer här i Sverige. Funderar även på att baka pepparkakor. Visst vore det gott?
Ska snart dra mig till mormor och leka med hundarna, och ikväll blir det bio med
Ann :)

Kan dela med mig lite av min x-mas feeling :)


 
 Ett av mina favoritband, SHINee. Små koreaner, vars musik får det att pirra i hela min kropp. Jag kan typ inte sitta still när jag lyssnar på dom. Jag och en föredetta kompis gjorde till och med en video där vi dansade till deras musik, som vi anmälde till en tävling. Priset var att gå på en stor gala där alla mina favoriter är med, och en privat träff med bandet man gillade. Tyvärr vann vi inte, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0