31.07.11



Min älskling kommer hit om någon timme, hoppas han inte missar tåget. Ni kan inte fatt hur mycket jag har saknat honom, och han åkte i fredags. Kommer typ aldrig klara mig utan honom i höst. Menmen, får njuta av nuet. Det är ju helt okej att ha bott med sin pojkvän sen i våras, hihi.
Just nu ligger jag i sängen och tittar på The Real Housewifes Of New Jersey. Helt klart mitt favoritprogram, jag har aldrig sett så mycket drama på en gång. Det är typ det roligaste jag vet, att se tjejer bråka (när jag inte är med i bråket). Och de här tjejerna tar det till en helt ny nivå alltså.

The Rel Housewifes Of New Jersey går på Kanal 5 på söndagar klockan 19.00







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0