11.06.01



Börjar väl blogga igen då, åker ju snart. Kände att 1a dagen på sommaren var en bra start.
Vaknade för ungefär en timme sedan, mina sovtider är allt utom normala kan man ju säga. Men så går det när man är i skolan för mycket i onödan. Satt i redigeringen i tre timmar igår och sen va ja i mörkerrummet i tre timmar, helt i onödan. Men fina bilder fick vi. Och det var fett roligt, kanske skulle ha valt foto ändå.. Nej är nöjd, lite, med mina val. Kanske.. Okej jag är inte nöjd, men jag klarar mig.
Men ååh, igår var en så bra dag. Allt gick bra. Vi blev klara med filmen och den va bääääääääääääst, det tyckte till och med läraren. "snyggt jobbat, tjejer".. Ew, fortfarande rysningar. Haha. Det blev god lunch, bilderna blev jättefina, pratade med min engelskalärare och fick veta att jag får MVG i engelska. Hur lycklig bli man inte då liksom? Sen på kvällen såg jag att jag fått mail om sommarpraktik. Ja, ni kan ju få titta själva.


Hur glad blir man inte när man ser sånt? Tänk er, praktik på MASTIFF. Omg. Det skulle vara helt perfekt. Det är så skönt att känna folk inom branschen man vill jobba. Vågar inte ens tänka på hur jobbit det skulle vara att komma in i tv-världen. Snacka om att jag skulle få hämta kaffe till folk i hundra år? Ibland e livet bra :)

Nu ska jag iallafall sitta här och äta frukost klockan 5 på morgonen. Det blir nog nudlar, det är helt tomt på mat här hemma känns det som. Om 6 timmar ska jag möta Ann för sommarshopping, även om jag inte kan slösa pengar. Åker ju om 9 dagar. 9 DAGAR!! Känns helt sjuuuuuuukt. Jag har gått hela första året i gymnasiet? Känns som jag började för en månad sen. Hela året har gått jättesnabbt, men speciellt sista terminen nu. Det har hänt så mycket, folk har flyttat in och flyttat ut, vänner har gått och vissa har kommit tillbaka. Men nu har det börjar lösa sig, såååå skönt orkar inte ha kaos när det är sommar. Livet leker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0