18.06.11



Såhär fina solnedgångar lever vi med, här i Thailand. Lagom mysigt ja. Ska lätt flytta hit senare, det här är mitt drömland. Och då ska jag fota solnedgångar varje dag :)
Vi bytte hotell idag, vi är fortfarande kvar på Koh Chang men på en annan strand bara. Den stranden som alla affärerna, marknaderna och resturangerna ligger på. Vi ska stanna här 4/5 nätter till sen åker vi till Bangkok. Det är såå fint här, lägger upp lite bilder på det här hotellet lite senare. Ska visa förra hotellet också, det var såå mysigt!
När vi har suttit klart här ska vi upp till rummet och jag ska ta ett långt och varmt bad. Har aldrig varit så lycklig, vi har badkar på rummet! Och så ska jag göra en kopp varm choklad och bara mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0