Elephants :)



Idag har vi varit och ridit elefant, för det hade tjockisen aldrig gjort innan. Hihi. Nu sitter vi på ett café med gratis internet. Men jag vill gå härifrån, sitter en svensk pojkflicka här. Inget illa menat mot pojkflickor men personen kan inte sluta prata. Hon har sagt allt, exakt allt, hon har köpt och beskrivt sitt hotellrum in i minsta detalj. Och för att citera "Asså, det ba låg värsta fina galleriiian, och så asså låg den brevid typ värsta lilla fattiga massage-stället ba". Vi har stått ut med att hon har sagt typ och ba 10000000 gånger. Inte kul. "Jag har mer än 20 myggbett, asså mer än 20 myggbett. Asså jag orkar inte du fattar typ inte hur jobbigt det är". Ska gå snart, så fort jag har druckit upp min varma choklad <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0