Hemma igen :)

Såå, nu är jag hemm igen efter att ha sovit hos Ann i Täby. Åh vad mysigt det var, men har nog aldrig känt mig så tjock i hela mitt liv. Känns som att jag aldrig vill äta igen, fast det vet ju alla att det kommer jag. Men vi har haft jättemysigt, och Täby är mycket mysigare än vad jag trodde. Även om det är onödigt långt och tar alldeles för lång tid att åka dit, ifrån mig. Ibland gillar jag verkligen inte att bo i Nacka, för det blir såå långt om man ska nånstans. Fast gillar inte att lämna Nacka så jag klarar mig <3


Kommentarer
Postat av: Ann

jaa det var såå mysigt! :D haha blev lite hungrig sen det trodde ja aldrig!

2011-06-02 @ 21:52:38
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0