Mysmiddag :)

Kom hem nyss, har varit på middag hos min gudmor i väsby. Otroligt mysigt, även om det händer typ 2 gånger om året. Och barnen är helt hysteriska, men jättesöta. Och åh, vi kollade på bilder från deras bröllop. Jag var tydligen brudtärna, för 10 år sen. Haha. Men jag måste erkänna, jag var jättesöt just den dagen! Ska se om jag kan hitta någon bild hemma och scanna in och lägga upp. Önskar jag fortfarande såg ut så, haha. Jag och Chinofino gick på en liten promenad iallafall, i solnedgången. Och det var jääääääääääättefint! Kände nästan att jag ville bo där ute bara för det.
Nu ska vi kolla på tv, och sega. Skulle egentligen sett Ice Age 3, men tror inte att någon av oss orkar. Dessutom ska fino jobba klockan typ 8 imorgon, när jag är hemmmmma och soooooover. Känns så skönt, haha. :)
Fick några jättefina bilder. Lite sommarmorgon-känsla. I soluppgången, ja ni fattar. Sååå mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0