sen morgon?

Sen morgon? Ja, det kan man ju kalla det. Känns som hela dagen är slut nu. Vet inte ritkigt varför? Somnade inte sent. Vaknade däremot klockan typ 7, men inte orkat gå ur sängen. Och chino sover så har fett tråkigt :(
Ska nog börja packa nu, när jag ändå har tid. Se vad jag ska ha med mig, om det är något som behövs. Ja, you know the drill.
Har funderat på att köp en stativväska också. Tänkte köpa en där, men då måste jag ha sttivet i ryggsäcken och är inte 100 % på att den får plats. Kollade runt lite och hittade den här:

Manfrotto Stativväska MBAG70N



Den kostar 429:- Lite mycket för mig, men jag behöver ju en? Så, ibland får man satsa.
Om det är någon som har en sån så får ni ju gärna säga hur den är.

Nu ska jag gå och göra varm choklad och titta på desperate housewifes reprisen, missade ju förra avsnittet. Börjar bli så jävla spännane :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0