Sims 3

Känner sååå för att spela Sims. För några dagar sen fick jag och älsklingen något ryck och började spela. Vi fick nog världens sötaste barn. När jag och Ann pratade om att spela, insåg vi att det är helt omöjligt att spela utan fusk. Det kommer liksom automatiskt att man ger sig själv några miljoner och gör så att man aldrig bli hungrig eller trött. Man orkar inte spela annars. Men någon dag, säkert någon tråkigt och regning dag i sommar, så ska jag ta mig ann utmaningen. Spela sims utan fusk, som det är menat. Ska nog sätta mig och spela nu, fast känns fel att spela utan älskling. Hoppas det är okej ändå, annars  får jag väl muta honom eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0