skola :)

Ja, igår va inte en bra dag för bloggen. Kan ju dra lite snabbt vad som hände;

* Låg på balkongen och myste typ hela dagen
* Drog till sickla och åt hamburgare
* Kom hem och sov
* Började packa lite och städade rummet
* Sov ännu mer

Det var en fin dag :)

Men nuuuuuuu ska jag ringa frisören och boka akuttid, åker ju fan om 3 dagarrrrrr, och jag har världens mest slitna hår. Har inte riktigt fattat det än, det är 3 dagar kvaaaaaar. Kommer nog få panik ikväll eller imorgon eller nåt. Men ska ringa till dom, äta frukost och fixa mig sen ska jag till skolan för sista filmlektionen. Sorgligt ändå. Kommer saknar Andaaaash Andaaaash. :( Jaja, tror jag överlever. Har ju blivit smått dramaqueen, eller har alltid varit. Hehe.
PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0