Solnedgång :)



Såhär mysiga solnedgångar lever vi med här i Thailand. Ska lätt flytta hit senare, det är mitt drömland. Och då ska jag fota solnedgångar varje dag :)
Idag bytte vi hotell, men vi är fortfarande kvar på Koh Chang. Vi bor på en annan strand bara. Nu bor vi på den där alla affärer, marknader och resturanger ligger. Det är såå skönt att ha nära till allt + ha pool och strand. Helt perfekt. Ska visa detta hotellet lite senare, ska visa förra hotellet också. Vi stannar här 4-5 nätter till sedan åker vi till bangkok. Vi ska vara där 3-4 dagar. Åh, känns som att resan är slut typ, när den nyss börjat. :(
Nu när vi har suttit klart här ska vi gå upp på rummet. Jag ska ta ett långt och varmt bad med en kopp varm choklad och lite musik. Ni förstår inte hur glad jag blev när jag såg att vi har badkar på rummet. Myyysigt!






Kommentarer
Postat av: Annn

åhh så finfint! Snygga bilder :D

2011-06-19 @ 22:52:14
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0