Thailand ;)

Ganska sköööönt. Vi är framme nu och har ätit middag. Tog över 26 timmar, men det var värt. Och från flygplatsen till hotellet på Koh Chang åkte vi med en jättegullig familj, som hadevärldens sötaste dotter som var knäpptyst som 4½ timmarna. Helt otroligt. Nu ska vi gå och sova, klockan är liksom 12 här, och vi kom fram för någon timme sen bara. Eller, äta lite chips ska jag göra och ta medicin sen ska jag sova. Älskar ju biverkningarna; svullen mage, illamående, magsmärtor oyrsel och trötthet. Jättekul, eller inte.


Här ser ni Bangkok's flygplats. Det är ett stället som alltid får mig att
känna mig som hemma. När värmen och fukten slår emot en, och när
det verkligen luktar Thailand.


Här ser ni en liten del av solnedgången som vi fick se från båten
mellan fastlandet och Koh Chang. Det var såå fint. Men som vanligt
hade jag inte med kameran upp på båten, just då. Så det fick bli en
sista sekunden-bild från bilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0