Tråkigt

Sitter och för över bilder från den stora laptopen till en nyyyy extern hårddisk, för att få plats på den och för att den inte ska vara så långsam. Ska rensa den lilla laptopen sen också så den funkar bra. Tar ju alltid med mig lilla Mendez när vi reser :) I år ska jag även ta med en av hårddiskarna, så jag får plats med alla bilderna. Använde mig ju av ett USB-minne förra året, men sumpade ju de när vi var på Borneo. Kul, inte. Har inte orkat skaffat ett nytt, så kör på hårddisk, det får plats mycket mer då också :)

Och jag behöver inte köpa en stativväska :D:D:D:D:D Ska få låna Ann's när vi är borta :) Så jävla naaaaajs, TACK ANN. du är bäst! Åhhhhh vi åker snart :D

kul, 8 minuter kvar på skiten. Och det var bara bilderna. Ska lägga över musik också. Hmmmmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0