Drömmer mig bort.. - 2010


Sitter här mitt i den gråa vardagen och drömmer bort till mina drömmars länder. Singapore, Malaysi, Thailand. Åh jag vill här ifrån!!! Gud vad skönt, bara packa sin väska och åka. Skulle ge vad som helst för lite flygbiljetter just nu.Men har bestämt mig om studenten nu. Direkt efter skaffar jag mig lite flygbiljetter och åker iväg. Helt utan mål, utan start och utan slut. Bara resa omkring. Mitt drömliv. Mitt hem.
Men nu får jag hålla mig till någon månad om året, och mysiga bilder och minnen.
Lite bilder på mig från Kuala Lumpur, Malaysia - 2010.







Inte så jävla pigg på sista bilden. Sista dagen i Singapore innan vi skulle åka hem, den sommaren. Ville inte sova hela dagen, så klockan 6 vaknade vi, åt frukost och åkte till Singapore zoo (kanske mitt favoritställe i världen, både Singapore och deras zoo). Hade pratat i telefon hela natten, på riktigt, somnade nog vid 4, och störde min rumskompis som somnade ändå. Jag älskar Singapore. Det är mitt hem mer än Stockholm.


Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Åh Thailand ju =)

2011-11-02 @ 22:38:45
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0