Höstmys~

Jag och min Fino har börjat ta en långpromenad varje helg, förra veckan blev det i en skog här i närheten. Som ni vet älskar jag ju hösten, och nu förstår säkert alla varför. Hur mysigt är det inte med alla löv som ändrar förg? Och när det blir sådär mysigt kallt så man måste ha halsduk och vantar? Och kommer hem efter en lång dag utomhus och dricker varm choklad? Supermysigt! Här kommer lite bilder från vår skogsvandring :)







Är jättenöjd med alla bilderna, redigerade dom pyttelite, för kände att jag inte fick fram rätt känsla som de var innan. Ändrade bara färgerna lite. Önskar att jag hade mer tålamod till sånt, redigerar ju aldrig mina bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0