Better is yet to come~

Hejsan alla! Som ni vet är jag ju sjuk, och har inte bloggat så mycket. Men nu ska det bli ändring på det. Känner mig bättre idag och ska till skolan imorgon och repetera vårat tv-program. På kvällen ska jag och en kompis iväg på en sak, ni får veta mer imorgon. Hihi, det ska bli jättekul! Håller även på med ett litet "projekt" som jag har jobbat med nu under min tid hemma. Ni kommer att få veta alt om det när allt är klart. Kan vara början på min karriär, så är riktigt spänd. Är säker på att allt kommer att gå jättebra.
Nu ska jag äta lite middag, sen plugga lite tror jag. Pusspuss!



Älskar när bilder blir såhär. Skulle fota lite ute på kvällen och satte in på total oskärpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0