Dream away~


Bild från Thailand i somras~

Sitter och tittar på nyhetsmorgon och äter kakor, brände mina bröd i ugnen och orkar inte lägga in nya. Mamma och pappa ska strax åka till Arlanda. Allt känns allmänt förvirrat.
Jättekul. Nu åker dom. Jag hatar folk som spontanköpter biljetter till Marocko, bara för att det fanns. Och som lämnar sina barn hemma, när barnen så gärna vill åka till Marocko. Irriterad.
Ska åka in till stan om nån timme och storhandla på asianmarket. Sedan Ica Maxi, sedan ska jag och några kompisar ha Harry Potter maraton. Jag har bakat harry potter muffins och för första gången jobbat med sockermassa. Blev ganska nöjd för att vara första gången. Visar bilder senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0