Full moon #2





Då det blåser väldigt mycket ute just nu, så vågar jag inte öppna upp fönsterna på balkongen, så tyävrr ser man reflektionerna i glaset. Men jag tycker att det ger lite effekt i det, känns lite som det där taket med levande ljus i Harry Potter, haha :)
Det såg jättefint ut, under de få sekunderna som det varade. Det var helt full måne och jättemolnigt. Hela himlen var helt svart av moln, men någon sekund lite då och då blev det helt molnfritt precis bara runt månen, det var asfint. Tyvärr var det lite svårt att fota det, då de bara varade i några sekunder. Och det tar längre tid än vad man tror att springa upp öppna balkongdörren (kunde ju inte ha den öppen pga blåsten) och ta med kameran och fota. Men gjorde mitt bästa. Fick inte de bilderna jag ville, men gillar dom ändå. Gillar ljuset på dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0