Arvid-Larvid~

Har varit hos min lilla sötnos (+ min bästa moster) i stort sätt hela dagen. Hade bara en kort filosofilektion imorse, som handlade om åsikter ungefär. Eller frågor, rättare sagt. Väldigt.. intressant! Stannade i skolan en stund och snackade skit med några kompisar, sedan begav jag mig till stan för att mysa. Vi gick på långpromenad i blåsten och kylan, gjorde supergoda lunchbaguetter och myste sönder. Han är världens sötaste bebis. När jag är där vill jag aldrig åka därifrån. Men det måste jag ju. Har ätit bakad potatis nu, med smält ost- bland det godaste som finns!

Nu ska jag äta chokladmuffins (har ju gjort ett nytt recept, supergoda!) och dricka en kopp tea och mysa. Puss!






Kommentarer
Postat av: saga

ååååå ja dör vilken gullig bebis!!!!!!!! sötaste ja sett

2012-02-06 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0