It's friday!

Älskade fredag! Är ledig från skolan idag, helt. Så skönt! Igå blev det inget bloggande, hade ingen lust riktigt. Dessutom så var gårdagens ämne "favorit bok" och jag läser inte böcker, så jag hoppade över den :)
Nu ska jag laga lite mat, min prins är påväg och sedan tycker jag att vi ska ta en mysig promenad. Det är jättesoligt ute, och ser jätteskönt ut.
Ska nog ta en pluggstund sen också, känner att jag ligger efter i alla ämnen just nu. Men så går det när man inte mår super bra. Vi får se hur det blir med det, det slutar nog med att jag tittar på film hela kvällen ändå. Som vanligt. Haha. Menmen! Min prins hade lite läxor också, så lite pluggande blir det nog.

Dagens änme - en nytaget bild på dig själv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0