Kvällsfika

Fick för mig att baka en kladdkaka igår kväll. Bra idé tyckte jag då, däremot tyckte jag inte det efter att ha ätit en bit. Gud vad mätt jag blev. Är ändå ganska glad över den nu, när jag är hemma idag. Blir nog lite eftermiddagsfika för mig. Yummy! Den blev helt perfekt i konsistensen, jag älskar när jag lyckas riktigt bra med konsistensen, det är ju det viktigaste.

 
iPhone-bilder med iPhone-kvalité

Nu ska jag titta på några avsnitt The Hills och äta några smörgåsar och dricka tea. Har riktigt fastnat för The Hills, älskar det! Snart är jag klar, och då fortsätter jag med Sex and the city som fick ta en liten paus. Ska även visa upp en kofta jag köpte igår, lite senare! Älskade den, rea kan ju vara det bästa som finns. Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0